საწრეო მუშაობა მათემატიკაში
სასწავლო წლის პირველ სემესტრში
სსიპ
საგარეჯოს
მუნიციპალიტეტის
სოფელ
მანავის
საჯარო
სკოლაში შეიქმნა აღნიშნული
წრე,
რომელიც
შედგება
მე-3 კლასის
10 მოსწავლისაგან. საწრეო მუშაობა ტარდება
კვირაში
ერთხელ,
პარასკევს, მე-6
გაკვეთილზე. მეცადინეობის ხანგრძლივობა 45წთ.
წრეზე განსახილველი თემები წინასწარ არის გაწერილი და ემსახურება მოსწავლის
- მათემატიკური აზროვნების თვალსაწიერის გაფართოვებას;
- დამოუკიდებლად მუშაობის უნარების ჩამოყალიბებას;
3. ზოგადად მათემატიკის, როგორც ზუსტი მეცნიერების მიმართ ინტერესის გამომუშავებას.
მოსწავლეთა სია:
1.
მეტრეველი ირაკლი
2. მათიაშვილი ბარბარე
3. სარუხანაშვილი ავთანდილი
4. ბუზიაშვილი ნინო
5. ყორღანაშვილი ანამარია
6. უცუნაშვილი ანამარია
7. ბორაშვილი
გიორგი
8. დიღმელაშვილი გიორგი
9. ადუაშვილი ანასტასია
10.ვარაზაშვილი თეკლა
მათემატიკის წრის გეგმა
რიცხვი
|
თემა
|
აქტივობა
|
რესურსი
|
შენიშვნა
|
|
1
|
27.09
|
რაოდენობა და არაბული ციფრები
|
გამოტოვებული რიცხვების ამოცნო
ბა.ჯგუფური მუშაობა
|
სამუშაო
ფურცლები.კალმები,დაფა,ცარცი
|
|
2
|
4.10
|
რიცხვთა ღერძი
|
მოცემული რიცხვის წინა
დმომდევნო რიცხვების დასახელება
|
სამუშაო ფურცლები.
კალამი, დაფა, ცარცი
|
|
3
|
11.10
|
რიცხვების შედარება დაწყვილებით
|
დამოუკიდებლად მაგალითების შედგენა.
ჯგუფური სამუშაო
„ვინ მეტ
მაგალითს შეადგენს 5 წუთში“
|
თაბახის ფურცლები კალმები
|
|
4
|
18.10
|
შეკრება და გამოკლება
|
შეკრება-გმოკლების შესრულება თანრიგის გავლით
|
დაბეჭდილი, გამზადებული ამოცანები, კალმები
|
|
5
|
25.10
|
1000-მდე რიცხვები
|
მაგალითების ამოხსნა.
|
სამუშაო ფურცლები.
კალამი, დაფა, ცარცი
|
|
6
|
1.11
|
გეომეტრიული ფიგურები
|
გეომეტრიულ ფიგურებზე მუშაობა.
ჯგუფური სამუშაო
„მსგავსი გეომეტრიული ფიგურის მოდელის შექმნა“
პრეზენტაცია
|
სახაზავი, თაბახის ფურცელი, პლასტილინი.
|
|
7
|
8.11
|
ასეულების დალაგება რიცხვთა
ღერძზე
|
რიცხვების დალაგება ზრდადობით და კლებადობით
|
ფურცლები, კალმები, დამზადებული ბარათები
|
|
8
|
15.11
|
ასეულების შეკრება -გამოკლება
|
მაგალითების და
ამოცანების ამოხსნა
|
ცარცი, დაფა,ფურცლები, კალამი
|
|
9
|
22.11
|
ხურდა
|
ფულის ნიშნების შერჩევა
თანხის დასახურდავებლად
|
ფურცელი,კალამი ,
ფორმატი
|
|
10
|
29.11
|
ასოითი გამოსახულების მნიშვნელობა
|
ამოცანის ამოსახსნელად გამოსახულების შედგენა
|
თაბახის ფურცლები, კალამი
|
|
11
|
6.12
|
განტოლება და მისი ფესვი
|
უცნობი კოპონენტის მნიშვნელობის პოვნა
|
სამუშაო
ფურცლები, კალმები
|
|
12
|
13.12
|
ნატურალური რიცხვები.რა
ადგილი(პოზიცია)უჭირავს თითოეულ
რიცხვს ჩანაწერში
|
საუბარი- ნატურალურ რიცხვების წაკითხვა და ჩაწერა.
|
დაფა,ცარცი,ტესტები,კალამი .
|
|
13
|
20.12
|
რიცხვების დამრგვალება
|
მოცემული რიცხვის უახლოესი ათეულის და ასეულის დასახელება
|
თაბახის ფურცლები,ფლომასტერები. კალმები
|
|
14
|
27.12
|
შემაჯამებელი გაკვეთილი
|
მოსწავლეები იყენებენ აღნიშნული დროის განმავლობაში შეძენილ
ცოდნას. რიცხვების ჩაწერას, წაკითხვას, მათ
კავშირს პრაქტიკულ ამოცანებთან. ტესტებზე მუშაობა
|
შემაჯამებელი ტესტები
|
No comments:
Post a Comment